Friday, 5 December 2008

.:thanks meera:.

mule2 ko yg curik kat mail pastu aku curik kat ko plak....hehe...mekasih meera

1) Bekas kekasih saya adalah: seorang perempuan.

2) Saya sedang mendengar: kicauan burung dikala panas membahang...

3) Mungkin saya: ptt buat sesuatu lebih berfaedah...huhu

4) Saya suka: makan...sape xsuke makan...hehe.

5) Sahabat2 baik saya: lelaki mcm sy.....

6) Saya x paham:
bahasa cina, india, tamil dan sebagainya..:P

7) Saya kehilangan: teruna..hikhik:P

8) Ramai yg berkata: awk ni handsome la..sy nk jadik gf awk boleh?? hehe :p

9) Makna name saya: yang dimuliakan sahabat diredhai


10) Cinta itu: like a wind u cant see it but u can feel it..(jiwang jap)

11) Di suatu tempat, seseorg sdg: mkn, tido dan membuang air..hehe

12) Saya akan cuba: menyanyikan lagu CUBA.....

13) Makna SELAMANYA: kekal abadi kot...

14) Henpon saya: berjenama nokia n boleh mengeluarkan bunyi jika menerima sms ataupun panggilan..hehe

15) Bila sy bangun dr tido:
sy bukak mate sy..hehe

16) Saya paling meluat: tgk ketuat...hehe

17) Party adalah: tempat berkumpulnya PATI..:p

18) Haiwan yg paling cute penah sy jumpe: nyamuk...sbb kecik je comel je..hehe

19) Peringkat umur yg paling menyeronokkan: 0 smpai akhir hayat..enjoy je hidup ni sbb kita hidup xlame..

20) Hari ini: ari jumaat..ade pasar malm..

21) Mlm ini saya akan: tido....

22) Sy betul2 inginkan: penyaman udara sekarng nie..panas btol..

23) Bile tgk muka di cermin pagi td:
sy nmpak org handsome..hehe

5 orang mengomel:

atikah said...

wan senget!!!!

wanridzuan said...

hehehe...dah jgkit kat ko la tikah..hehe

ALUNAN TINTA said...

apa la yg dok merapu neh..=P

.iwan. said...

ini entri masuk bakul angkat sendiri.
hahaha

wanridzuan said...

tinta:
sbb dan akibat xde kerja..

iwan:
bukan merapu..kenyataan..hehe