Sunday, 14 December 2008

.:siri bercakap dengan jin:.

kringgg...kringgg...pg2 bute lagi dah ada org call..kacau btol la... dah la xtau sape...

aku : hello..
unknown : hello, ko buat ape? tdo lagi ke?? ape la ko ni asyk tdo je... tgk mcm aku berwawasan..

(dalam ati aku tanye sape plak nie bebel pg2 nie?)

aku : sape ko??
unknown : ciss ko buat2 xknal aku...

aku : btol la xkanl ko...
unknown : dah la mlas aku lyn ko... cpat la siap sume dah tggu ko nie

aku : tggu aku?? nak pg mane plak ni??
unknown : cilakak ko... smalam ko yg beria2.. cpat la aku tggu kat simpang tiga.

(sbb aku mlas lyn aku pun iyakan jela..ngantok kot)

aku : erm, iya.. 10 minit...
unknown : ala dressing ala kadar je dah la.. dah cpat2.. bye..

(pastu aku smbung tdo smbil memikirkan sape yang call td.. 10 minit lpas tu die call balik)

unknown : bro, sori salah number la...
aku : xde hal... cume nnt beri salm dulu yerk...

6 orang mengomel:

oyen said...

bagos ek!
ko layan jah orang tuh..
ngahahahaha~

wanridzuan said...

ngahahaha...:P

atikah said...

ngahahahha...lawak dol ko...aduh...

wanridzuan said...

hehehe..sape soh kaco aku pg2..hehe

aMad said...

hahaha..
stylo..
samat ko xpegi simpang 3 tu kan..
keke..
samung tdo agi besh..
^^

wanridzuan said...

hahaha... dah tau salah org wat pe nk pg..hehe