Wednesday, 10 December 2008

.:susahnya:.

adush..slamat sikit punya susah nak tdo... dah pkul 3 pagi pun xtdo lagi... mlm sblm tu punya senang nak tdo... pasanag lagu afgan je trus hanyut siap atas sofa lagi...mlm td aku try la gune modus operandi yang sama...haramm.. langsung xjadik pape... habes lagu afgan mcm2 lagu aku pasang sume xboleh pg... pastu dah off sume lagu guling sana sini sume xjadi pape... orng ckp kalu susah tido nie sbb byk sgt pk... aku pk ape je ek smalam.. stahu aku xde la masalah sgt pun hidup aku nie... adoi pening aku... last2 aku bukak kipas full speed trus lena... hebat btol penangan kipas nie... sejuk gler lak tu... bgn je tdo pg td aku mengecik dlm slimut..hahaha... sejuk sgt la tu...

3 orang mengomel:

+ mika + said...

hurm...kalo x dpt tido cuba berzikir or bertasbih...InsyaAllah dapat tido dgn jayanyer...it's really work for me all the time...

wanridzuan said...

erm, ok.. i'll try..thanks mika =)

aMad said...

alhamdulillah..
kekeke..
-b