Monday, 29 December 2008

.:slamat tahun baru:.

selamat tahun baru hijrah 1430H. semoga tahun ini lebih baek dr tahun lepas. start pas maghrib smalam kita diberikan buku baru... buku baru yang mencatatkan amalan kita. huhu.... ape azam tahun baru? ape ek? alah slama ni pun aku mcm ade je kan azam..haha.... mule2 je berazam itu ini... buat nya tidak... bukan nya xnak buat tp rasa cm xmampu je nak buat... so bg aku kalu kita nk berubah bile2 pun boleh... xsemesti nya nak tggu tahun baru je... hhuhu... plg penting niat di hati.

pg2 tahun br ni aku bgn agak lewat. pkul 12 lebey cmtu br bgn. dah la sorang2 je lam bilik.. gile bosan... sume pg ntah kemana... yg balik umah xyah ckp la gler ramai... maklum la cuti 5 ari. bygkan kamis cuti kismas, jumaat kebanyakkan mmg xde class cmpur sabtu ahad lagi n arini isnin maal hijrah... giler lama. nape aku xbalik?? au bukan xnk balik tp aku rasa cm xde hasil je... balik pun bukan aku mkn free... huhu.. kalu aku mkn free len citer la.. ni nk balik tmbang lagi... mkn lagi.. adoi... bek aku dok cni.. mkn pun murah...hehehe...
+kasut2 onitsuka tiger+

untuk menghilangkan bosan.. smalam aku jln2 ngan kwan skolah aku a.k.a classmate aku kat skolah dlu p pavilion. walaupun ari minggu xde la ramai sgt org kat sane... suam2 kuku je.. sbnr nya jln2 nk survey brg. hehe.. ada satu kasut tu berjaya menawan hati aku. tp punya la mahal 300++ harga die. masak gak la nk kumpul duit kalu nk beli... brand onitsuka tiger. brand ni baru lagi kat malaysia tp kat japan kat meletop dah. ah mlas nk citer byk pasal kasut ni. nk tau google la sendri.. hehe... n tb2 aku nmpak jeans harga nya 1000++. fuhh.. aku pk sape la nk beli jeans ni. gler mahal. boleh dpat 3 4 helai kalu levi's ni. huhu. aku sengaja xbawak byk duit smalam. tkut terbeli barang.. haha.. nnt masak la aku. nak mkn ape kan.. so smalam aku spen lam 20 ringgit je masuk tambang n makan minum sume. jimat. haha..

malam plak aku layan bola smpai lebam.. haha.. dah hbes bola br tidur.. tu pun pasal dah xtau nk buat ape..haha..

2 orang mengomel:

.iwan. said...

hahaha,
jeans tue mencekik darah jer.
mahal betul.
memang takde sapa lah nak beli.
kalau ada yang beli pun dia bodoh.
kakakaka

wanridzuan said...

ntah la.. gler cm xpercaya je tgk... sape la budus nak beli
hehehe