Thursday 4 December 2008

.:teruja.:

dua tiga hari nie tb2 ade sumthing buat aku teruja.. hehe.. n seprti kita tau internet nie sgt berguna n kita boleh dpt evrything through internet. dr benda yang xbaek hingga benda yg sgt berguna.. hehe.. so, ape yg buat aku teruja sgt ialah tutor yg sedang aku ikuti sekarang. hehe... photoshop tutorial. hehe..best mmg teruja. tp masih byk la yang xtau n xpaham function die. maklum la blaja pun through internet so xleh nak expect lebey2 sgt la kan... dah la freee.... kecuali bil tenet ni la yg kena byar... hehe... menda nie jdik lebey teruja bila ape yang kita buat yu jadik sebiji mcm contoh yg die bg... huhu... bangge n tb2 rase nak terus kan ke pelajaran ke peringkat lg tggi tu dtg.. hehe... tp aku blom pro lagi... kalu nak buat pun still kena tgk balik... step by step.. xkesah la yang penting blaja.. lame2 nnt pro la agk nya.. skrg ni ngah blaja nk buat word effect... tp dah try buat haram xpaham... xpe2.. nnt tgk balik...hehe...chow..

7 orang mengomel:

+ mika + said...

hehehe...practice makes perfect...mika dulu pun explore sendiri jek mende alah tuh... (^^,)

atikah said...

wan..kat mane ko blaja menda tuh? meh cni bg aku link dier...ilmu tak baik simpan je...meh share2x...haha

wanridzuan said...

mika:
yeah btol3... hrap2 la minat nie berterusan...hehe

tikah:
nnt aku bg ekk

Amad said...

apang!!! ^^

atikah said...

nnt ko bg??
mane nyer...hahaha(tak sabo)

wanridzuan said...

amad:
ye mail...

tikah:
nak bg la nie

IZWAN said...

macam best jerkk.