Sunday, 14 December 2008

.:monyet:.

apsal tiap2 kali aku mkan pedas kepala aku gatal ekk...adushh

12 orang mengomel:

zuriamohd said...

pelik yer..tp penah gak jd cam g2..kire ade elergik lah tu..hahahahhahahha

wanridzuan said...

hehehe...yeke?? alergik ke?? ala... ni xbest nie..

aMad said...

btol pang..
ak pon mengalami masalah yg samer..
knaper erk??

.iwan. said...

bukan lergik lahh.
aiyoo.
nie adik nak mengajar abang dan kakak niyh.
hahaha.

kita kan makan pedas.
so.kalau pedas sangat tue.
perut kita akan jadi panas juga.
sebab tue jugk kita cepat marah.
kaitan nyer dgn gatal di kepala ialah.
jika perut terlalu panas oleh kerana makan yang pedas sgt.
ianya akan send kepd otak.dan otak mcm tak blh terima la kan.
tu yg rasa gatal tue.
itu brmakna kita blom selesa lg nak makan bnda yg pedas or terlalu pedas.

tadaaa.
siap.hahahaha

.iwan. said...

ouh ya.
kadang2 kalau makan pedas pun kita berpeluh jugak kan.
tu effect jugak la.
depends dekat orangnyer.
ada yg sakit perut.
ada yg berpeluh.
ada yang gatal kat kepala.
so.
konklusinya ianay BUKAN elergik.
yeha!!!

wanridzuan said...

xsedia?? erm... rasa dah seumr hidup dah mkn pedas...huhu

.iwan. said...

bukan tak sedia la.
mungkin masa tu perut kita tak boleh terima makan pedas tetiba.
fheww.

wanridzuan said...

ooooo
yeke??? erm, xtau plak...

Son Goku said...

kelumumur ko bertindak bls
dgn rs pedas tu kot
haha

wanridzuan said...

erm...ade kemungkinan..hehe

aMad said...

ermmm..
menarik..
ak rase kan pang..
cube ko g tanyer docktur..
then nnt bg tau ak knape yer..
hehehe..
=b

.iwan. said...

saya nie doktor lahh.
Doktor Iwan.
ceewahhh.
hahaha