Monday 15 December 2008

.:aku mau:.

Ada yang panggil ringgit
Ada yang panggil dollar
Ada yang panggil baht
Ada yang panggil rupiah
Semua ini duit
Bikin orang belit

Duit! Duit!
Di mana kau duit
Duit! Duit!
Hutangku membukit

Ada yang benci duit
Ada yang cinta duit
(bikin perut buncit)
Skandal sana sini
Punca juga duit
Cari duit halal
Agar jangan kesal

Duit!
Duit beli duit
Duit!
Buat beli cinta

Ramai orang yang berkata
Duit punca banyak dosa
Jangan sampai makan rasuah
Nanti bangsa jadi musnah

Zaman ini zaman duit
Tak ada duit diri tercepit
Tapi jangan jadi hamba duit
Nanti musnah diri sendiri
kenape aku citer pasal duit?? sbb aku ade sumthing yg aku idam2kan sejak 2 menjak nie.. aduhh.. kalu aku duit nyk kan best.. sure2 aku dah angkat ape yang aku nak tu... 2 benda ni mmg aku nk sgt2.. tgk bentuk die pun dah boleh buat aku tertawan... ape tah lagi mendengar dan membaca spec die yang sememangnya sudah lama menawan kalbu aku ni...+nokia n85+

nah satu lagi
+sony ericsson w960i+

nie la 2 barang..eh barang ke gadget la senang yg aku nak sgt tu.. nmpak nya kena kumpul duit dulu la demi merealisasikan impian...huhu

5 orang mengomel:

oyen said...

good luck dalam quest ko mengumpul duit tersebut...
p/s:bli utang jer, biar pening kepala...janji dapat...ngahahah

wanridzuan said...

hehe..pening nk membayor nnt...

+ mika + said...

woah...meleleh liur tgk n85 tuh...my faveret tuh...knp la mika jobless ek skrg? kalo x, dh lama rembat...setakat gaji sebulan sangat mampu...huk~huk... =/

wanridzuan said...

aduhh.. dah lame gak sy ngidam tuh..huhu.. sgt best kalu dpt...

AnisAdni said...

try tgk n0kia bru 5800.. lg meleleh...
siyes...=)