Saturday, 29 November 2008

.:paddle pop:.

ari panas la.. tb2 datang rasa nak mkn aiskrim.. huhu... best nya. kalu dpt ais krim paddle pop nie best jugak nie. waaa... dah terbayang2 dah aku ni. tp nak kuar pg beli yu yang malas tu. panas la.. semata - mata nak beli ais krim cm xberbaloi je. huhu.. tb2 aku terpikir, nape xde ekk apek yang nek moto honda ex5 kaler merah smbil membawa bersama peti ais krim ni sebelah nya lalu di kawasan umah aku?? aku kalua ade kan best. pasti ramai2 kanak2 akan tertarik ngan bunyi melodi lagu yang di mainkan oleh apek berkenaan. paddle pop wow paddle pop yeah supa dupa yummy. seakan2 mcm tu la lirik lagu die. hehe... aku terbayang sedang memakan ais krim rainbow wave, toffee and caramel flavour berharga 1.50 tu. huhu.. cair di tgn juga di mulut. pasti memikat siapa jua. tidak kurang juga ngan twister saber. strawberry, cola and lemon flavour. wow... sume ni sudah cukup membuat aku terliur. blom masuk lagi pirate, marshmellow snow n byk lagi la. mmg best kalu dpt mkn time2 panas mcm nie... best nya...
aku tidak dapat tahan lagi kesangapan aku untuk memakan paddle pop.. aku mau ke kedai.. wahai paddle pop siap la anda. aku mencari diri anda... munculkan lah diri anda....hehe... sape nak satu cepat kirim....hehehe

8 orang mengomel:

.iwan. said...

haaa.
kirim2.
hahaha.
nak yang PLAING MAHAL punya erkk.
tlg byrkn dan makankan sekali.
hohoho

wanridzuan said...

amboi2.... nak yang mahal je
hehe

.iwan. said...

hahaha.
MAHAL la sedap.
kakaka.

Nurul Iman said...

nk jgk...
nk jgk...
nk jgk...
nk jgk...
nk jgk...

wanridzuan said...

awk nak ape??
sy ke??
hehe

+ mika + said...

muahaha...hantu paddle pop upenyer...hik~hik

wanridzuan said...

hehe...xde la tb2 rase nak mkn...hehe

atikah said...

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...nk paddle pop yg rainbow tuh!!!!!