Thursday, 20 November 2008

.:warna kehidupan:.

masuk ari ni dah seminggu aku lepak kat umah nie. makna nya baki cuti aku ada la dlm sebulan lagi. lama lagi tu. hidup aku sepanjang cuti nie sama je tiap2 ari. bgn tido, blogging, mkn, tgk tv n tdo balik mcm tu la tiap2 ari. sepanjang seminggu ni aku hanya nmpak hitam dan putih...boring yang amat. aku perlukan merah, hijau, kuning, biru, kelabu dan sebagai nya. baru la terasa hidup nie lebih bermakna. erm, lagi satu lagi byk kerja kita buat lagi byk pengalaman kita dapat. tp persoalannya, mcm mane aku nak dapatkan merah, hijau, kuning td tu disebalik hitam dan putih yang sudah pekat dan sebati.

sebelum cuti dulu aku terfikir apa yang boleh aku buat sepanjang cuti ni. aku rasa elok juga aku kerja dpt juga menanbah pendapat yang sedia kurang nie. huhu.. bila di ikutkan kata2 mereka yang berpengalaman selalu nya mmg xde org nak ambil kita kerja utk sebulan.. rugi kata mereka..erm, betol jugak kan. kebiasaan nya la kan aku kalu cuti kerja ngan ayah aku.. tp cuti kali nie lain sket and menurut kata ayah aku dia nak rehat kejap dr membuat kerja2 berat. adush.. melepas la can aku nak dpt duit. bak kata org, money is almost everything.

erm, apa2 pun nnt aku akan berusaha mengatasinya sendiri. walaupun sekarang mmg aku dah buntu dan aku dah boleh jangka hidup aku untuk sebulan yang akan dtg. harap2 bulan akan terus mengambang matahari akan terus bersinar.

6 orang mengomel:

+ mika + said...

hurm...cuba awak tanya pelangi...agaknyer sebelum diorang dapat kaler-maler cemtuh diorang perbah jadik hitam putih tak? huhuhu...

"money is almost everything"...i cannot argue on this statement...nowadays, money really can buy happiness lor...bak kata orang no money no talk la kan...hehehe... (^^,)

wanridzuan said...

tu la nak kena carik pelangi dulu agak nya...
heheh... hopefully jumpa la pelangi tu..hehehe

bak kata donald trump its all about the money...hehe

zuriamohd said...

wahh..best ayat ni..bulan akan terus mengambang matahari akan terus bersinar. suke!!mate sy dah tkr jd mate laen..jgn jeles..haha

wanridzuan said...

thanks hehe...
bgus2.. pas ni mate dah xsaket dah..
hehe

. meera . said...

nak merah, hijau, kuning??
mksdnye nk kne drive 2..
moh ler turun kL...hoho

wanridzuan said...

dah drive td tp xjumpe pun merah huning hijau tu...
huhu