Monday 12 January 2009

YOUTH 09

satu ari td p jln2 kat YOUTH 09..... that was awesome.... i having so so so much fun... byk gler... menda best yg boleh tgk... artist2 pun ramai.... aku sempat la amek gmbar ngan beberapa artist yg aku minat... antara nya juliana evans, band estrange ngn bunkface. kat situ gak first time aku pegang ular... real punya kot... ular same lagi... mule2 tu mmg cuak la nak pegang... tkut2 die belit sampai lemas ke kan.... dah la besa... huhu... tp sbb tgk rmai org slumber je pegang... siap tgkap gmbar lagi aku pun try la gak... huhu... tkut gak la... tp bile dah pegang tu ok je.. siap amek gmbar lagi..hehe

pastu byk la tgk art... best2... ngan grafitti lagi.. cntik btol dorang buat... nape la aku xde bakat cmtu ekk... huhu... plg menarik perhatian aku ialah ade satu wall tu penuh ngan gmbar2 lomo... cntik sgt... pastu byk la mamat2 ngan minah2 yg bwak dslr berebut2 nk amek gambar... kiteorg tgk jela dr jauh... xde dslr kan..hehe...

malam tu kiteorg tgk band2 perform... crowd not bad... ramai.. organizer plak best tmbah plak mc die Hunny Madu..hehe... first yang perform Love Me Butch... mmg happenning ngan crowd yang jerit2...hehe... pastu time Yuna plak perform lagi la ngan budak2 laki dok jerit name die... hehe... n plg best time Bunkface... crowd sume join dorang nyanyi... blom lagi yang terlompat2... aku yg dok kat dpn stage hbes kene tolak... adushhh.. aku pun balas r balik.. huhu... dah la aku penat la jln2 satu hari... overall aku bg 8.5 bintang kat event ni... tahniah organizer.. tahniah kpd sume yg terlibat.. daa... aku nk tdo....

gmbr akan di upload kemudian....

0 orang mengomel: