Saturday 26 December 2009

6 bulan 3 hari

assalamualaikum pembuka bicara.

jap2 aku sbnar nya saje buat keputusan untuk menyepi seketika.
last paosting aku ber tarikh 23 june 2009. arini adalah 26 december 2009. hampir masuk tahun baru aku br start balik blog nie... huhu... xkesah la bukan nya ade orang nak bace pown.

hidup aku sekarang ok. sgt2 ok. hubungan ngan sume ornag pown sgt2 ok. cume satu je.. belom ketemu cinta. tambah2 plak aku sekarang sibuk ngan study ngan club yg aku join serta aktiviti outdoor aku. bsok ade paintball tournament.... isnin lak nak briefing junior.. adoi, pastu nak kena pg kem lagi meeting ngan person in charge. harap2 aku diberi kemudahan melakukan semua tu.

dah lame xmenulis niharap2 skill menulis aku belom hilang. bukan senang kan nak mencari idea nak menulis nie. xsume org ade kelebihan macam tu kan. aku plak cmne?? aku cmne?? ade ke kelebihan yang mcm tu. wallahualam.

ape hal2 slamat tahun baru hijrah dan masihi... peace!

1 orang mengomel:

Unknown said...

Thank You for sharing information


http://www.websitedevelopersindia.net/website-design-india/custom-website-design-services.html